Project Description
Πιστωτικές κάρτες – τι πρέπει να προσέχετε
Χωρίς να είναι συχνό, υπάρχουν όμως συμβάντα με απάτες με πιστωτικές κάρτες. Μια από τις πιο “αθώες” είναι να έρθει ο πελάτης στο ξενοδοχείο και στη συνέχεια να αμφισβητήσει την συναλλαγή.
Καλό λοιπόν είναι να ακολουθείτε τους παρακάτω κανόνες:
▪ Όταν γίνει μια κράτηση, η πιστωτική κάρτα θα πρέπει να είναι στο όνομα guest που θα μείνει στο ξενοδοχείο. Θέλετε να αποφύγετε δηλαδή την περίπτωση που έρχεται πχ η γυναίκα μου στο ξενοδοχείο σας, σας λέει οτι η κάρτα – όντως – του άντρα της, κανει τις διακοπές της και στη συνέχεια εγώ, δηλαδή ο άντρας, αμφισβητώ την συναλλαγή, λέω στην τράπεζα πως ποτέ δεν πήγα στο ξενοδοχείο (και λέω αλήθεια στην συγκεκριμένη περίπτωση), οπότε μου επιστρέφουν τα χρήματα.
▪ Σε περίπτωση που χρειάζεται να γίνει refund, πάντα γίνετε refund στην ίδια κάρτα. Το “κόλπο” είναι να σας ζητήσουν να γίνει επιστροφή σε τραπεζικό λογαριασμό. Οπότε κλέβουν μια κάρτα την οποία εσείς χρεώνετε και στη συνέχεια τους επιστρέφετε τα χρήματα σε λογαριασμό που θα σας υποδείξουν!
▪ Όταν έχετε χρεώσει κάρτα απομακρυσμένα, φροντίζεται να χρεώσετε την κάρτα και με φυσική παρουσία όταν έρθει εκεί ο πελάτης. Το στόρυ είναι το εξής: ο πελάτης κάνει μια κράτηση η οποία απαιτεί προπληρωμή. Εσείς χρεώνετε την κάρτα. Ερχεται, μένει όντως στο ξενοδοχείο και όταν επιστρέψει στην χώρα του αρχίζει τις αμφισβητήσεις. Για να είστε 100% σίγουροι, όταν θα κάνει check in στο ξενοδοχείο, ζητάτε να δείτε την κάρτα στην φυσική της μορφή και επίσης ζητάτε να κάνετε είτε pre-authorization για καταναλώσεις είτε χρεώνετε και στη συνέχεια επισφτρέφετε 1 ευρω. Πάντα περνώντας την κάρτα από το μηχανάκι. Είναι ο βασικός τρόπος για να αποδείξετε στην τράπεζα πως ο πελάτης όντως ήρθε και έμεινε στο ξενοδοχείο. Αν δεν έχει την κάρτα μαζί του, του επιστρέφετε τα χρήματα στην κάρτα που χρεώσατε και ζητάτε να σας πληρώσει είτε με άλλη κάρτα που έχει μαζί του είτε με μετρητά.
Μάριος Κουνέλης – www.fullybooked.gr