Κανονισμός Σχέσεων Ξενοδόχων-Πελατών

2018-10-20T22:01:16+00:00

Κανονισμός Σχέσεων Ξενοδόχων-Πελατών Σύμφωνα με τη παράγραφο Β.20 της απόφασης 518091 του Προέδρου του ΕΟΤ της 25/9/2001, η οποία δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ Β1280/4-10-2001: Για τα ενοικιαζόμενα δωμάτια & διαμερίσματα ισχύει ο Κανονισμός Σχέσεων Ξενοδόχων-Πελατών, μέχρι την έκδοση ειδικού Κανονισμού λειτουργίας για αυτά. Ο Κανονισμός αυτός αποτελεί το νομοθετικό κείμενο, που περιλαμβάνει τη ρύθμιση των βασικότερων [...]

Ακυρωτική πολιτική των τουριστικών καταλυμάτων 

2018-10-19T18:59:35+00:00

Απάντηση (Αρ.Πρωτ.15008/6-9-18) του Υπουργείου Τουρισμού σε σχετικό ερώτημα της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Τουριστικών Καταλυμάτων για την ακυρωτική πολιτική των τουριστικών καταλυμάτων - Σε κάθε περίπτωση και αναφορικά με την πολιτική ακύρωσης κράτησης σε ξενοδοχείο, σας γνωρίζουμε ότι: Η πραγματοποίηση κράτησης μετά από απ’ ευθείας συμφωνία και συνεννόηση με επιχείρηση ξενοδοχείου, για μεμονωμένους πελάτες αλλά και για τουρίστες που διακινούνται [...]

Οδηγίες για ιδιοκτήτες κατοικίδιων ζώων, σε τουριστικά καταλύματα.

2018-10-20T20:14:49+00:00

Οδηγίες για ιδιοκτήτες κατοικίδιων ζώων, σε τουριστικά καταλύματα Αν το τουριστικό κατάλυμα έχει δηλώσει φιλικό προς τα κατοικίδια (γάτες και σκύλους) *, οι ιδιοκτήτες των κατοικίδιων οφείλουν να τηρούν τους παρακάτω κανόνες: • Θα πρέπει να υπάρχει η σωστή ιατρική πιστοποίηση διευκρινίζοντας ότι όλοι οι εμβολιασμοί έχουν γίνει μέχρι σήμερα και θα πρέπει να υπάρχει [...]

Διάφοροι κανονισμοί

2018-03-05T13:03:47+00:00

9-7-2012 Τμήμα Παραπόνων και προστασίας καταναλωτή-τουρίστα. Το Τμήμα Παραπόνων και Προστασίας Τουρίστα/Καταναλωτή είναι αρμόδιο για: 1. Τη συγκέντρωση, κατάταξη, αξιολόγηση και διερεύνηση παραπόνων και καταγγελιών στις οποίες προβαίνουν οι τουρίστες και αφορούν οποιοδήποτε θέμα (όπως, οργάνωση αρχαιολογικών χώρων, αεροδρομίων, λιμανιών, κακομεταχείρισης ζώων κτλ.). 2. Τη συνεργασία με αρμόδιους φορείς για τη λήψη αναγκαίων μέτρων. 3. [...]